Back to the top

Information

Practical information

Practical information

Last updated: 31 – 03

EN: (Scroll voor NL)
In the press conference on the 31st of March, it was discussed that all measures relating to the closure of the leisure and hospitality will apply until the 28th of April. Reservations after the 28th of April will for the time being remain in place and will be contacted no later than Wednesday 28th of April about the reschedule of booked tickets if the measures are extended. Bookings on or before the 28th of April will be contacted on the 1th of April by e-mail before 18:00h.

Every day we are ready to welcome you at Doloris and offer you a special experience. We challenge you to visit the Meta Maze and enjoy the Rooftop.

Unfortunately, due to the developments concerning the Corona virus, we have decided to close our doors until the 28th of April. We’ll update this page when there is any news.

I want to reschedule my tickets for Doloris’ Meta Maze. Is this possible?
All booked tickets in March for Doloris’ Meta Maze have received a link per e-mail to reschedule the tickets to a timeslot in the future. This link will be valid for the whole year.

Can I get a restitution for my booked tickets?
Only if you bought the possibility of cancellation when purchasing the tickets, but you can always reschedule the tickets.

Can I get in contact with customer support?
Everyone with bookings in March and the beginning of April have been contacted by our support on Monday the 16th. If you have a question that can’t wait you can reach us by telephone during office hours or send us an e-mail on itsme@doloris.nl.

Stay safe,
Doloris

NL:
In de persconferentie van 31 maart is besproken dat alle maatregelen met betrekking tot de sluiting van leisure en horeca vooralsnog gelden tot 28 april. Reserveringen na 28 april blijven vooralsnog staan. Bezoekers met een reservering worden uiterlijk op woensdag 28 april worden gecontacteerd over de herplanning van de geboekte tickets indien de maatregelen worden verlengd. Boekingen op of voor 28 april worden op 1 april gecontacteerd per e-mail voor 18.00 uur.

Elke dag staan wij klaar om je bij Doloris te verwelkomen voor een bijzondere ervaring. We dagen je uit om de Meta Maze te bezoeken en te genieten op de Rooftop.

Helaas hebben we vanwege de ontwikkelingen rond het Coronavirus besloten onze deuren tot 28 april te sluiten. We zullen deze pagina updaten als er nieuws is.

Ik wil mijn tickets voor Doloris’ Meta Maze verzetten. Is dat mogelijk?
Alle geboekte tickets voor Doloris’ Meta Maze in maart hebben een link ontvangen per e-mail om de tickets te verplaatsen naar een timeslot in de toekomst. Deze link is het hele jaar geldig en je kunt dus ook nog even wachten met het verzetten van de tickets.

Kan ik een restitutie krijgen voor mijn geboekte tickets?
Alleen als je bij aankoop van de tickets de mogelijkheid tot annulering hebt gekocht, maar je kunt de tickets altijd verzetten naar een nieuw moment.

Kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Iedereen met boekingen in maart en begin april zijn maandag de 16e door onze support gecontacteerd. Als je een vraag hebt die niet kan wachten, kun je ons telefonisch bereiken tijdens kantooruren of stuur ons een e-mail op itsme@doloris.nl.

Stay safe,
Doloris

I’ve waited to show you this.

I’ve waited to
show you this.

Doloris opt in

Doloris opt in
BC-2
gemeente-3
ticket-3
lof-1-2
provincie
kar-1-2
qanvas-3
loc

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.